julfilmspelsmyskväll!

Hade film/julspelskväll och sleepover hemma hos Katta och Manoo igår i Burlöv, eller Arlöv som det "egentligen" ska vara ... anyway, en av de mysigaste dagarna jag har haft på länge - supermysigt med oehört trevligt sällskap ♥ Var också med baby i fredags, sov över och hade mysdag. Gjorde honom dock lite sur för att jag gick upp alltför tidigt för hans smak på en lördagsmorgon eftersom jag skulle först hem och sedan iväg till stationen för att ta tåget till Burlöv.
11.00 är inte tidigt, det är sent - och jag skulle vara hos dem vid 14.00 tiden, tåget gick 13.22 från Landskrona till Lund. Fixade lite nödvändigheter hemma först som att duscha, äta frukost, fixa till mig osv.
viktigt, viktigt.
lärde känna Kattas pojkvän - supertrevlig kille, vi tittade på film och stand-ups, åt pizza, spelade Buzz och Worms, drack och hade det allmänt najs ♥
Kommer att lägga upp massvis med bilder snart från olika tillfällen, dock så räcker inte vårt bredband till här hemma, vilket betyder att  vissa som "spelar" blir sura för att jag lägger upp lite bilder. Aja ...
hare gött!
2010-12-12 @ 19:28:27 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0