Äntligen, äntligen, äntligen!

Äntligen helg! Äntligen fredag! Äntligen ledig! Äntligen vinter! Äntligen lite shopping igen! Drog upp rullgardinen imorse, där lager av snö hade lagt sig vackert lite varstans i trädgården.
Är precis hemkommen från köpcentrumet Nova Lund med mamsen och syrran, har aldrig varit där förrän nu och ... det är från och med idag mitt allra top ett favoritköpcentrum! KÄRLEK ♥ jag köpte en underbart läckert snygg jacka från BikBok ♥ och ett riktigt häftigt armband i silver med en robotberlock på från Topshop, SO CUTE!I will show pictures later.
OCH JAG HITTADE SMYCKEN FRÅN DIDDI inne på BikBok! *girlscream* alla armbanden som jag har tittat på från blingit.se fanns där! *himmelriket* nu är föräldrarna definitivt försäkrade om vad jag vill ha i julklapp ^^
Jag funderarade först (ang. min jacka) på ngt inom Evereststilen, tjock, svart, tålig och med lite beiget fluff runt kapuchongen, men det blev inte riktigt så. Det blev istället en skitsnygg vit, tjock jacka och inte ens i närheten av Everest, but I don´t care. Everest är skitdyrt och inte så snyggt som jag trodde att det var. Hursomhelst,så är jag very pleased med dagens inköp!
Imorgon så ska jag och mamma baka lussekatter! Ett av årets största höjdpunkter för mig ♥ notalgikick! Ha en bra kväll, nu så ska jag ta en lång dusch och ta på mig min Strawberry Face Mask by H&M som jag köpte i tisdags ♥ älskar verkligen helger ...
2010-11-19 @ 19:54:23 Vardagen Permalink


Kommentarer
Postat av: guevacci

Tack för att du medverkade i "dagens blogg" igår :) Kolla om du är en av vinnarna annars anmäl dig igen om du känner för det =)

2010-11-19 @ 21:06:34
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0