Hit it!

Precis hemkommen från replokalen, gud vad kallt det är ute nu vid den här tiden på kvällskvisten brrrr! Galet. Anyway, det var riktigt roligt idag! Vi körde igenom låten Kom ihåg mig med Lars Winnerbäck ♥ jag har dock aldrig hört låten förräns nu, den är i vilket fall som helst riktig svängig! Kalle spelade med sin aukustiska gitarr den här gången och Kim var på el.
Det gick hyfsat bra att spela hela låten på trummor, men jag måste verkligen träna på introt. Jag tappade av mig ett fåtal gånger här och där, tog en paus, åt pepparkakor och sjöng lite från vår sångbok för att varva ner och tänka och sen kom in i det igen. Inte för att jag kan sjunga (jag sjunger väldigt gällt och falskt) men jag får mer inspiration på det sättet, senså är det skitkul att bara kunna släppa loss fast man vet att man inte låter särskilt vidare bra i andras öron.
Upp tidigt imorrn som gäller, jag har nämligen ma B kl.08.45-09.30 - kul? Nix.
2010-11-16 @ 21:38:33 Vardagen Permalink


Kommentarer
Postat av: angelica

älskar din header! :)

2010-11-16 @ 21:48:13
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0