Systradag

var på sacomässan igår med syrran i Malmö, vi fick dock lite problem på vägen dit med bussarna men det ordnade sig tillslut.
Vi hittade jättemycket utbildningar inom det vi är intresserade av vilket är konst, foto, 3D grafik, spelutveckling, film m.m. det var underbart! Det var bara att gå dit, plocka broschyrer och ta för sig! Gick jättefort, jag trodde först att det skulle vara skittråkigt och att jag inte skulle hitta någonting men så visade det sig att jag även hittade lite broschyrer om att studera utomlands ... interesting :) har faktiskt funderat en hel del på det - inom något estetiskt eller på en språkresa i Japan med syrran ♥ efter två timmar på saco så var det hungern som tog över så vi stack till Burger King och tog varsin fin, ljuvligt god börjare. Längesedan sist! *Welcome to Julias mouth!*
bruger king plus lite shopping, fem timmar, så försökte vi dra oss hemåt. Var ett rent helvete på tågstationen, kunde inte komma fram, det knuffades hej vilt åt alla håll, kallt som fan och fötterna förfrös.
But we came home safe och fick i oss lite varmchokladmjölk.
Idag = ännu mer snö! Mysigt men samtidigt inte. Imorgon så ska det bli 20 minus och jag ska till Malmö igen. Great.
Börjat inte skolan förrän 13.10 idag, sweeeeet.
2010-11-25 @ 12:02:13 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0