Flimmerbesvär och en gnutta cataclysm

Toppen, är rent igenom nerförkyld. Har varit sjuk i några dagar och har
ändå gått till skolan, dumt gjort eftersom förkylningen börjar ta sig mer och mer för varje gång jag går ut i kylan. Dumma vargavinter. Stannar hemma alltså idag, tar på mig tofflorna, nyser för fullt, lyssnar på jazz, dricker lite te och tar tiden till att ladda upp massvis med bilder på olika sidor.
BTW, som ni säkert har hört talas om från era pojkvänner, från reklam på tv eller av era spelnördar till vänner så släpptes World of warcrafts nya expansion Cataclysm igårkväll (jag är wow-nörd, ja) och min pappa köpte ett till mig idag! Helt utan förvarning, WOHO! Love you daddy ♥
ha det gött, atchoo!
2010-12-07 @ 12:20:59 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0