ZON

Hejsan!
Har tyvärr inte haft tiden till att kunna skriva något här på sistone, har varit alltför upptagen med en konstkurs som jag har haft i Malmö kallad för konstanalys Zon - skulle redigera klart bilder, överföra till usb och så klabbade det osv. småsaker som tog tid. Har också varit på julmarknad och lite annat roligt ^^
Jag har verkligen haft en drömdagt! Vi hade vårt stora slutvernissage på moderna museet i Malmö idag, det kom jättemycket folk, vi fick massvis med positiv respons och beröm ♥ and I got interviewed av skånska dagbladet! *skryt,skryt* allt gick suveränt!
Will miss you guys, så mycket vi har gått igenom, helt sanslöst och så mycket vi har lärt oss genom hela kursen. Jag har blivit så mycket mer inspirerad, kreativ och självständig i och med att jag har åkt tåg och buss nästan varje vecka och klarat mig själv i Malmö. Ni har defintivt påverkat mig mer än ni anar. Det har varit en riktigt stor upplevelse för mig.
bilder kommer upp sen! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kan inte uttrycka det i ord. Det känns bara fel. Bilderna får förklara!
2010-12-05 @ 21:40:16 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0