The moose and the seal

Får snart över gäster vid sex tiden och jag kan redan nu från övervåningen känna lukten av mammas hembakade Foccachia bröd och köttgryta som är dundersmaskens *droool*. Fars dag imorrn, han kommer nog bli glad, tror jag. Sen blir det en tur hem till mormor och Janne på middag ♥ ett tag sedan sist.
Jag tittar på min gossedjursälg som sitter vid sina polare under min andra datorskärm, han tittar ut i det blå så förunderligt som en sak med ull i sig ska göra. Blir nästan lite ledsen för jag har alltid brukat inbilla mig att gossedjur lever på ett eller annat sätt. Jag har ett speciellt minne av att jag alltid sov tätt intill min gossedjurs säl som var i princip min bästa vän, jag sov gott och vaknar som vanligt på morgonen och märker att sälis ligger konstigt nog flera meter över andra sidan rummet och utrforskar. Mystiskt.
2010-11-13 @ 16:27:38 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0