En råtta och en fiskmås

När jag var påväg, cyklandes i full fart till skolan så råkade jag åka - bara några meter ifrån mig, en fiskmås som nafsade på en död råtta på gatan. Fyfan, sick! Råttan var inte precis liten, kanske 30 cm plus svans. Tyckte synd om stackarn, hårt öde. Det roliga var att jag hade drömt om en fiskmås inatt faktiskt, den flög över mitt huvud och försvann i något svart.
Det kanske var ett tecken? Den stackars döda råttan kanske symboliserade att något hemskt ska hända mig i veckan? Av ett större djur ? I sure don´t hope so. Ville absolut inte ta en bild på mordscenen, det var blod överallt. I don´t like blood.
2010-11-10 @ 18:32:38 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0