...

Jag vet inte varför men de bilder som står upprätta i mina mappar, vänder sig automatiskt 90 grader när jag laddar in dem här i arkivet. Jättekonstigt, jag har testat alla möjliga alternativ/saker som finns för att få bilden upprätt men den vill helt enkelt inte, det är som att blogg.se har bestämt att alla upprätta bilder ska vara liggandes ... jo, det vore ju konstigt. Jag fattar nada, jag har ingen aning om vad jag ska göra. Ska försöka klura ut mer tills imorgon, jag har lite bilder kvar som är just upprätta och som jag hade tänkt lägga upp i dagens inlägg, vilket får vänta och bli istället i ett nytt inlägg. Det blev visst lite väl många i det förra hehe. Det fanns ett till problem, blogg.se vill inte ta emot "mina" redigerade bilder, vettefan vad det handlar om. Är det för att jag är macanvändare? I don´t get it. Förmodligen nätverksfel, får testa imorrn också.
Hjälp?
2010-11-09 @ 21:55:56 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0