Fyndköp från Peking

Checka in vad jag hittade för fräck skatt för några dagar sedan när jag hade tråkigt och bestämde mig för att ta och rota lite i mammas skåp ♥ "rota" är ett så hårt ord, kika låter bättre. Hon hade tydligen köpt en plånbok från Chanel (kopia) inne på Pärlemarknaden när hon var i Peking med arbetslaget, som hon aldrig har använt - so I got it! *I will take good care of you* ♥ syrran blev lite galen över att jag hade upptäckt den först - ha ha! MINE!
Den är så fiiiin! Bra kvalitet har den också *undersöker*. Äkta är den förmodligen inte men ser den ut som det, ja. Jag undrar ... om den verkligen är äkta, om det verkligen vore en Chanel eftersom det är verkligen en riktigt bra, slående gjord kopia och materialet är på topp. Om det är fallet så glädjetjut för mig ^^ min lilla skatt! My preeeciouuus ♥ Varje flickas dröm är att hitta en liten skatt hemma, min är ett plagiat but pfffff who cares, it still works! Man känner sig allt lite lyxig för en gångs skull.
2010-11-15 @ 16:41:55 Intresse & kärlek Permalink


Kommentarer
Postat av: Studiobootleg - Bäst och nyast musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-15 @ 19:12:09
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: is

Detsamma! :)

2010-11-15 @ 19:12:46
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0