Everyday I get inspiration from these people

för alla vintageälskare; 50-talet, föredrar kjol och klänning framför byxor som Elsa Billgren från tv-programmet antikdeckarna så kan ni njuta mer av hennes intresse här på http://elsa.elle.se/
Elinkan, Elin är också en nerförälskad vintagebrutta som älskar att blogga om hennes stil, vintagemode, vänner och livet. Detta är förmodligen en av mina absolut favoritbloggar, hon skriver väldigt fint och originellt och hennes bilder är slående. Jag älskar att kolla på vad hon har hittat för något nytt och snappat upp. Elinkan kan ni hitta på http://www.radarzine.com/blogg/elinkan/
Rothbart, eller Felicia är en tuff och estetisk tjej som går sin egen väg, skriver personligt och humoristiskt och älskar tatueringar/piercing, vilket jag också gör ♥ hon har en unik stil som man inte kan missa. Jag rekommenderar verkligen hennes blogg för andra, rolig att läsa och du sitter inte en minut uttråkad rothbart.blogg.se
Madeleine Liljestam, en bekant till mig är på god väg till framgång. Hon har en unik, ren och härlig röst och stil. Hon vann sommarchansen och därefter i somras så var hon med i Diggiloo gänget, hon har sjungit live på allskansen och dylikt. Läs om hennes passionerade intresse för musiken och om hennes väg om att bli en framtida stjärna Madeleineliljestam.blogg.se eller besök hennes egen hemsida där ni också kan lyssna på några av hennes låtar www.madeleineliljestam.se
Jag har träffat Beatrice några gånger i verkligheten och hon är verkligen en trevlig tjej. Hon har en passion för fotografi som jag och älskar vad livet har att erbjuda. Hon tycker om som sagt att fotografera - porträttera människor, kärlek, bröllop och barn m.m. www.passionated.blogg.se
2010-11-10 @ 11:43:24 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0