Have I made my point?

Jag saknar Jocke, en lång romantiskt filmkram där vi möter varandras blickar skulle sitta fint. Jag orkar inte läsa en bok på mer än 100 sidor från skolan som jag måste göra "Flyga Drake". Jag önskar att H&M kunde sälja ansiktsmasker med mangodoft och aloe. Jag är ledig på tisdag, gött. Min extern blixt är paj. Jag har en enda lång lektion imorgon. Jag skulle egentligen ha tagit en lång, skön dusch och applicerat en night cream på näsan och kinderna innan jag skulle gå och lägga mig men det blev visst inte riktigt så, datorn lockade. Punkt slut.
Nu ska jag gå och lägga mig i en skön, dock inte nybäddad säng men ack så förträffligt gosig att kura ihop sig i. Jag råkar ha en sådan tur med mitt schema att jag har sovmorgon på måndagar, vilket betyder tidigt och gott morronkaffe!
Drömsött alla om snälla, söta monster som barbapapa ♥
2010-11-14 @ 22:29:33 Vardagen Permalink


Kommentarer
Postat av: laila

Hoppas du har haft en underbar söndag :)

Sov gott gumman!

2010-11-14 @ 22:45:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: laila

Hoppas du har haft en underbar söndag :)

Sov gott gumman!

2010-11-14 @ 23:27:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0