Östra Grevie Folkhögskola

Kollar för tillfället på vilka arbetsprover som Östra Grevie Folkhögskola kräver inom foto-linjen för att man ska komma in och vad jag har för betyg (vilket ser mycket bra ut!) Det är snart dags för att söka utbildning, känns väldigt knäppt. Jag har redan gått två år på gymnasiet, vilket har varit ren glädje. Detta är mitt sista år nu, mitt tredje och jag ska redan börja jobba snart, söka utbildning ... jag känner mig inte alls vuxen, måste man känna det när man har fyllt 18? Press på mig i så fall.
Jag har redan kollat på två, tre styckna skolor och jag känner mig väldigt säker på vad jag vill, men det kan ändras snabbt med tiden. Konst folkhögskolorna Munka Ljungby och Östra Grevie lockar enormt, men jag har inte riktigt tittat på andra skolor i t.ex. Lund, Malmö, Göteborg, Stockholm eller utanför Sverige för den delen. Eller det kanske jag inte behöver göra men vem vet. Jag är faktiskt lite sugen på att sticka till Frankrike igen, men det betyder distans mellan mig och Jocke, vilket jag absolut inte vill ha.
2010-11-15 @ 20:05:32 Vardagen Permalink


Kommentarer
Postat av: l i n h - twelves.

svar: haha jag tycker också det!

men du, man behöver väl inte vara i form om man vill dansa?(: alla tycker ju sig själv att de är klumpiga fast de inte är det ;P

2010-11-15 @ 20:20:35
URL: http://twelves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0