By the way

Förresten, vad tycker ni om min design/layout än så länge? Jag tänkte fixa till lite text på egobilden (visste inte vad jag skulle lägga upp ... ) av mig själv, något i stil med det vanliga när man har med sitt rikitga namn då mitt är "Julia Andersson" eller mitt bloggnamn.
Just ja, för er som undrar varför jag har valt namnet livetforenvildros till mitt bloggnamn, så är det för att min mor alltid  brukade kalla mig för sin vildros och min storasyster för sin solros när vi var små. Jag kunde nämligen inte sitta still en minut utan att jag hade hittat på något, jag skulle hela tiden gnaga på saker och ting. Om det var tyst i rummet så bådade det illa! Jag var helt enkelt ett allmänt busigt, jobbigt och nyfiket barn.
Jag laddade ner några jättesöta och roliga teckensnitt för en tid sedan som jag aldrig har använt men som kan komma till användning en dag, och det får bli nu i veckan på headern som sagt tillsammans med allt det andra.
Ha en mysigt go söndagskväll
2010-11-07 @ 17:50:42 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0