Do you read me?

Är faktiskt en titel på ett mycket bra band vid namn Ghinzu. Irrelevant, men texten passade till detta inlägget. Hursom, jag kanske ska skriva lite mer om mig själv snart, men jag har i och för sig precis börjat "blogga" så allt sånt kommer med tiden.
Jag måste skaffa ett par nya AA-batterier till min SB-600 extern blixt så snabbt som möjligt för de har nämligen tagit slut för tillfället *snyft* vilket betyder att det s.k. populära uttrycket "dagens outfit" eller bara outfit uteblir. Jag gillar inte riktigt ordet outfit, har inte riktigt fastnat för uttrycket. Det ligger inte min natur eller i min personlighet heller för den delen att varken säga det eller använda det.
Jag får helt enkelt hitta på ett eget ord som passar mig för just outfit, vad jag har på mig dagligen, vilket egentligen inte är så himla ingtressant, men jag har faktiskt rätt så skojiga kläder på mig ibland ... hm :) *Julia smider planer* ska jag visa upp lite bilder på mig själv eller inte? Kanske lite roligare om det förblir hemligt, fast då får ni ju ingen insyn på vem jag, på vem Julia är. There´s a lot of time to decide.
2010-11-14 @ 18:46:55 Vardagen Permalink


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- nice header du!

2010-11-14 @ 19:18:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: guevacci

haha eller hur ;D stört sköna bilder! Önskar dig en fortsatt trevlig söndag kväll :)

2010-11-14 @ 20:13:53
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0