Materialistical, I need, I want!

Julias-krävande-vill-ha-lista-just-nu-i-höst!

  • Ett par nya läder stövlar i svart från Deichman sko vore inte så dumt, då kan jag äntligen skutta bland löven, plaska i vattenpölarna som förr och springa i snön.
  • Jag är verkligen i nöd av en ny väska, har haft samma svarta väska i flera månader nu - har tröttnat på den. svart, snygg, stor och rymlig för vardags, shopping och skolbruk.
  • Body butter from the body shop ♥ så att jag luktar gott för en speciell personen
  • En ny kappa hade inte suttit fel. Det ska vara en som värmer bra, är vattentät, mysig och att vara riktigt snygg är ett mega plus. Har varit sugen på att äga en länge nu, kollade rundor på Lindex, H&M shop-online och bikbok. Hittade en fin på Lindex faktiskt, i grått med silvriga knappar - så snygg ♥ har 800 kr på mig så det kan ju gå åt det. Som sagt, vill man vara fin får man lida pin.
  • lite mer ringar och armband från Diddi eller varsom egentligen, men jag tycker så himla mycket om just Diddis smycken för att hela deras samling av smtcken är väldigt enkelt, rent, subtilt, silver, vitt/pärlemor men också i svart. Lite i min stil ♥ fick ett silverarmband därifrån med en vinge i födelsedagspresent av min systers gudmor, som jag har kärat ner mig i, mitt numera favoritarmband.

2010-11-09 @ 22:19:18 Vardagen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0